Gästebuch

Name:

E-Mail Adresse:

Homepage:

Ihr Kommentar:

Anti-SPAM:
Was ergibt
8 und 3?

 

Name:

Fredy Koller (09.06.2016)

E-Mail:

alfred-koller@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Sehr schöne Web-seite. Mit Gruss an Sepp Röösli.


Name:

Katja Rentsch (26.12.2014)

Web:

http://

Kommentar:

Hallo ihr Lieben
Ich wünsch euch für euer Konzert heute viel Erfolg. Ich bin mit denn Gedanken bei euch.
Liebe Jodlergrüsse Katja


Name:

Hanspeter Alder (09.07.2014)

E-Mail:

alder.hp@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Hallo werde Jodlerinnen und Jodler. Davos ist Geschichte mit guten nein sehr guten Erinnerungen.
Es wahr mir eine Freude mit euch diesen anlas besuchen zu dürfen, zu sehen wie sich alle auf dieses Fest vorbereitet habe. Hat bestätigt dass ich mich bei euch wohl fühle. Ihr lebt den Jodler Gedanken! Und das gefällt mir sehr.
Ich möchte dem Vorstand und im Besonderen unserem Präsidenten für die Organisation danken.
Merci viel mall
Ein Herr aus Sport und Politik würde sagen „Freude Herrscht“
in diesem sinne wünsche ich euch viel Freude am Jodeln und noch viele Jodler Feste
habts gut und blibet gsund.
Hanspeter


Name:

Heidi aus Thunstetten (11.05.2014)

Web:

http://

Kommentar:

Ihr wart bei der Kulturnacht in Langenthal dabei, es war ein gelungener Auftritt besten Dank Heidi


Name:

Hans Winistürfer (03.05.2014)

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Jodler Liebe Jodlerinnen
Liebes Chinderchörli
Letzten Sonntag war wirklich ein schöner Sonntag euer Konzert war ein Aufsteller ein Genuss eine Ohrenweide.
Besten dank für diesen tollen Sonntag.
Liebe Jodlergrüsse Hans


Name:

Jodlerklub Echo vom Pilatus Hergiswil am See (04.03.2014)

Web:

http://www.echovompilatus.ch

Kommentar:

Geschätzte Jodlerfreunde

Herzliche Einladung ans
Jodlerkonzert in Hergiswil am See
Samstag, 12. April 2014, 20.00 Uhr
Loppersaal Grossmatt, Hergiswil


Es wirken mit:

Jodlerklub «Echo» Sörenberg
Leitung: Marie-Theres Bieri, Escholzmatt

Jodlerquintett «Heimelig», Buochs

Alphonrtrio «Bergkristall» Unterwalden

Kapelle Echo vom Stanserhorn, Oberdorf/NW

Jodlerklub «Echo vom Pilatus» Hergiswil
Leitung: Yvonne Maurer-von Rotz, Beckenried

Programmansage:
David Blättler, Hergiswil

Anmeldung zum Bankett: Tel. 041/ 620 71 32
ab 07. März – 08. April 2014, ab 18.30 – 20.30 Uhr
Mail-Adresse: awuersch@hotmail.com

Menü: Frühlingssalat
Flädlisuppe
Schweinscarrébraten
Kartoffelstock, Gemüse
Fruchtsalat mit Rahm


Konzerteintritt: Fr. 12.--
Nachtessen mit Konzerteintritt: Fr. 40.--
Saalöffnung für Nachtessen: 16.45 Uhr
Bankettbeginn: 17.45 Uhr

Hauptsponsor: AXA Winterthur Agentur Hergiswil NW
Gusti Zibung Seestrasse 129, 6052 Hergiswil NW


Name:

Heinz (08.02.2014)

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Jodlerklup Roggwil i möchi oich gratuliere zu öien zuewachs im Klup es ich schön setigs z`läse. es ist immer guet das es lüt git wo üses bruchtum tüe beware machet witer so.!!!!!!!!!


Name:

Katja (01.02.2014)

Web:

http://

Kommentar:

Gestern war unsere HV, wie immer war es ein fröhliches zusammen sein. Ich möchte noch einmal allen danken für eure Freundschaft und eure Herzlichkeit es ist schön mit euch singen zu dürfen.


Name:

armin (17.11.2013)

Web:

http://

Kommentar:

Habe euch gehört es war einfach toll
Wünsche euch alles gute macht weiter so


Name:

Beat (23.04.2013)

Web:

http://www.jk-aemmitaler-choerli.ch

Kommentar:

Herzlichen Dank für das schöne Konzert vom 20. April 2013. Es war eine Freude mit Euch in der Kirche zu Singen.

Liebi Grüess
Aemmitaler-Chörli, Burgdorf


Name:

Francy (17.11.2012)

E-Mail:

info@umstandsmode-24.de

Web:

http://www.umstandsmode-24.de/umstandsmode-tipps

Kommentar:

Best Grüess und aune e gueti Zit :-)


Name:

Greub Theres (17.06.2012)

E-Mail:

t.greub@besonet.ch

Web:

http://info@echo-langenthal.ch

Kommentar:

Ig möcht mi im Name vom Echo ganz härzlech bedanke ,Dass Priska mit Euch uf das Schwarzeburg het chönne ryte.
U mir gratuliere Euch zu Euem sehr guet in Schwarzeburg.
Immer e gfreuti Zyt wünscht Theres Greub
Jodlerklub Echo Langenthal


Name:

Peter (21.03.2012)

E-Mail:

mail@infoinsel.net

Web:

http://www.infoinsel.net

Kommentar:

Hallo zusammen, ich wollte eigentlich nur einen kurzen und lieben Gruß hinterlassen. Und weiterhin viel Spaß beim jodeln!

Gruß
Peter


Name:

Frank (08.11.2011)

E-Mail:

info@raumideen.org

Web:

http://www.raumideen.org/schlafzimmer-gestalten/

Kommentar:

Hallo liebe Jodler,
ich bin zufällig auf die Homepage gestoßen und muss sagen ich bin begeistert. Macht weiter so und Jodelt was das zeug hält ;)

Gruß aus dem schönen Aachen
Frank


Name:

hansueli (09.05.2011)

E-Mail:

hu.kopp@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

Herzlichen Dank für das schöne Konzert vom 28. April 2011. Es war eine Freude euch zuzuhören und zuzusehen. Natürlich auch Dank an die Theatergruppe, die wiederum ihr Bestes gaben.


Name:

Ruedi (27.12.2010)

E-Mail:

r.spichiger@bluewin.ch

Web:

http://www.jodler.ch/roggwil

Kommentar:

Lieber Ralph Waterval:
Für die Mitgestaltung an unserem Weihnachtskonzert vom 26.12. 2010, möchten die Jodlerinnen und Jodler dir noch einmal ganz herzlich danken. Die zahlreichen Besucher in der vollbesetzten Kirche waren begeistert !


Name:

Ruedi (15.09.2010)

E-Mail:

r-spichiger@bluewin.ch

Web:

http://www.jodler.ch/roggwil

Kommentar:

Lieber Ernst:
Besten Dank für die "Reparatur" an unserer Homepage


Name:

Beni (02.12.2009)

E-Mail:

bstocker@jodler.ch

Web:

http://www.jodler.ch

Kommentar:

Serverumzug. Bitte Probleme melden


Name:

uschi (11.05.2009)

Web:

http://www.huber-service.net

Kommentar:

liebi jodler!
i möcht mi bi öich ganz härzlech bedanke für die wunderschöne täg in blàtna! es isch super gsi mit öich!


Name:

Susanne Meier (23.02.2009)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Jodlerkamerade und -kameradinne,
i hoffe, dir heiget bis jetz gueti Probe gha und siget vorwärts cho mit de Lieder!
I gratuliere dir, Ruedi, ganz härzlech zum Ehreveteran! Du hesches verdient!

Häbets guet und bis gli,
Susi


Name:

Susanne Meier (31.12.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Danke, das wünschi o! I hoffe, dir startet aui guet und chöiget gsung is neue Johr rütsche!

Liebi Grüess,
Susanne


Name:

Jürg Schläfli (28.12.2008)

E-Mail:

j.schlaefli@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

I wünsche aune es guets Nöis Johr, und vorauem gueti Gsundheit!
Liebi Grüess Jürg


Name:

Jürg Schläfli (28.12.2008)

E-Mail:

j.schlaefli@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

I wünsche aune es guets Nöis Johr, und vorauem gueti Gsundheit!
Liebi Grüess Jürg


Name:

Susanne Meier (13.12.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Guete Tag,

i wünsche aune Bsuecher vo üsere Hompage u ou aune angere e wunderschöni u bsinnlechi Adväntszit und schöni Feschttäg! Gniesset d Rueh und die wunderschöni Landschaft!

Liebi Grüess,
Susanne


Name:

Susanne Meier (09.09.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Ruedi,

wieder einisch es Merci für dini Arbeit, wo du immer wieder i üsi Homepage stecksch! Das isch eifach super!
I wünsche e ganz e schöni Wuche,

ganz liebi Grüess,
Susi


Name:

Yvonne (30.06.2008)

E-Mail:

yvonne_bruder@gmx.ch

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Andrea, ich gratuliere dir härzlich zu dim tolle Erfolg am Jodlerfescht z'Luzärn und wönsche der wiiterhin alles Gueti bem Dirigäntekurs:-)

Liebi Grüess,
Yvonne


Name:

Susanne (26.06.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

I wünsche aune Jodlerkamerade und dr Andrea es ganz es schöns Jodufäscht in Luzärn! Und gmüetlechi Stunge im Chreis vo de Kamerade!
Liebi Grüess,
Susanne


Name:

Bucheli Lilo (24.04.2008)

E-Mail:

bucheli3.reto@bluewin.ch

Web:

http://jdq-tv-adliswil.ch

Kommentar:

Hallo Susi, wir Danken Dir für die Einladung für euren Jodlerabend. Leider sind wir an diesem Wochenende in Nidwalden unterwegs und können leider nicht kommen. Wir wünschen Euch viel Erfolg und gratulieren Euch für eure Hompage! Liebe Grüsse Lilo und Reto


Name:

Susanne (12.04.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Ruedi,
danke, dass du immer wieder luegsch, dass üsi Homepage mit de neuschte Infos bericheret isch! Das isch toll!

Die Fotis si ganz toll! I dänke, so darf sech dr Joduklub gärn zeige!
Vile Danke no einisch für dini gueti Arbeit!

Ganz liebi Grüess,
Susanne


Name:

Jürg Schläfli (10.04.2008)

E-Mail:

j.schlaefli@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Macher vor Homepage,
das isch de ganz ä glungeni Präsentation vo üsem Jodlerklub!!!!
Danke viu Mau!
ä liebe Gruess vo öiem Präsi....:-)


Name:

Dominik Meier-Ritz (09.04.2008)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Jodlerkamerade,
Wieder emol einisch es Grüessli vom Bodesee...! Ebe grad han i mit Interesse Eui überarbeiteti homepage studiert und d'Bildli aaglueget. I wünsche Euch guete Zämehalt und ertragrychi Probe! Alles Guete, Dominik und Familie


Name:

Susanne (24.03.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Jodlerkamerade und -kameradin, no immer isch üsi Homepage verlasse u einsam. I hoffe, sie wärdi nid eines Tags verschwinde.
I hoffe, dass dir die Oschtertäg heit chöne gniesse und Euches Näschtli gfunge heit.

Häbets guet!

Susanne


Name:

Susanne (13.02.2008)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://leider e keini

Kommentar:

Liebi Jodlerkamerade,
üsi Homepage isch langsam am vereinsame. Wenn nid baud öpper Erbarme het mit üsere Homepage, wird hie gli einisch stoh: "WEgen Vereinsamung verkümmert...".

I hoffe, es chunnt nid eso wit und wünsche nech aune e gueti Wuche und es schöns Wuchenänd, wes de so wit isch!

Liebi Grüess,
Susi


Name:

Susi (04.12.2007)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Jodlerkamerade, liebi Bsuecher vo üsere Homepage,

ig wünsche aune e ganz e schöni und bsinnlechi Adväntszit und schöni Stunge mit öine Liebschte. I hoffe, dir chömet ab u zue zum Usrueie und Entspanne.
Und i wünsche üs aune ganz viu Schnee =)!

Häbets guet und ganz liebi Grüess,
Susi


Name:

Irene Grogg-Christener (09.11.2007)

E-Mail:

stufire_2001@yahoo.de

Web:

http://

Kommentar:

Herzlichen Dank für die schönen Vorträge am Erntedankgottesdienst! Dies hat der Taufe von Lukas den passenden feierlichen Rahmen verliehen. Wir werden uns stets mit Freude daran erinnern.

Liebe Grüsse, Irene Grogg-Christener


Name:

Susanne Meier (25.09.2007)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Jodlerkameraden, ich wünsche uns allen für die bevorstehende Zeit viel Mut und Durchhaltevermögen, Weitblick und Vertrauen! Bis bald, ich freue mich auf weitere gemeinsame Stunden,

Susi


Name:

meier-ritz dominik (26.06.2007)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Jodlerkameraden!
Ich habe es sehr genossen, in St. Moritz wieder einmal eine Zeit mit Euch zusammen verbringen zu können und mit Euch zusammen zu essen! Da kommen heimatliche Gefühle auf...!
Für die kommende Zeit wünsche ich Euch gute Proben und weiterhin kameradschaftlichen Zusammenhalt!
Unsere Jodlertradition ist es wert, gepflegt zu werden!
Herzliche Grüsse, Dominik Meier-Ritz


Name:

Fritz Liechti (19.06.2007)

Web:

http://

Kommentar:

guet jutz im engadin!


Name:

Spichiger Rudolf (18.06.2007)

E-Mail:

r.spichiger@bluewin.ch

Web:

http://www.jodler.ch/roggwil

Kommentar:

Zum bevorstehenden Jodlerfest und der Jodler Reise 2007 wünsche ich dem Jodlerklub Roggwil viel Glück und einen schönen und gemütlichen Aufenthalt in St. Moritz.

Mit liebe Jodlergrüess

Ruedi Spichiger


Name:

Susanne (04.06.2007)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Merci aune mine Jodlerkamerade (und dr Andrea) für ihres Mithäufe a de Johreskonzärt! I freue mi scho uf nächschts Johr!

Liebi Grüess und aune e gueti Zit,
Susi


Name:

Kulturwelle Wynau (13.01.2007)

E-Mail:

trommel@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

Kulturwelle Wynau
German Heiniger
Einschlagstr. 13
4923 Wynau
Tel. 062 929 28 02 P
Tel. 062 918 80 60 G
trommel@besonet.ch

Dr Aaresprutz 2007
Die Fasnachtszeitung für die Gemeinden Wynau-Roggwil-Murgenthal-und neu nun auch Aarwangen.

Sehr geehrte Damen und Herren

Die Kulturwelle Wynau als Redaktion der traditionellen Fasnachtszeitung „Dr Aaresprutz“, benötigt auch für die diesjährige Ausgabe noch lustige Beiträge aus ihrer Gemeinde (Politik, Gemeinderat, Kommissionen), ihrem Bekanntenkreis, ihrem Vereins-, Berufs- oder Privatleben, aus ihrer Freizeit.
Nur mit Ihrer Hilfe können wir eine vielseitige, humorvolle Zeitung zusammenstellen.

Zeigen auch Sie sich im grauen Alltag von der humorvollen Seite und bedienen Sie uns bitte mit einem Beitrag aus ihrer Feder per Mail, Tel. oder Brief.

Unsere beliebte Fasnachtszeitung erhellt unsere dunkle Gegenwart durch lustigen, humorvollen Inhalt.

Wir zählen auf Sie und sind Ihnen sehr dankbar.

Die Beiträge können als Text (muss nicht Versform sein) mit oder ohne Foto (Zeichnung) zugestellt werden.

PS Unsere Reingewinne werden in sinnvolle regionale Veranstaltungen umgewandelt wie z.B. Kirchenkonzerte, Tele-Bärnstubete, Ausstellungen etc.

Redaktionsschluss: 22. Januar 07

Vielen Dank für Eure Mithilfe. Für Rückfragen stehe ich immer gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüssen
Kultur-Welle Wynau
German Heiniger
04.06.2007


Name:

Fritz Liechti (30.12.2006)

Web:

http://www.ramsflueh.ch

Kommentar:

zum jahreswechsel die besten wünsche von den schwyzerörglifründe ramsflueh erlinsbach.


Name:

nick (10.11.2006)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Jodlerkamerade,
Grad hani de Feschtbricht gläse vo üsem Uftritt am JF Biel. I dörf allne danke für Eue Ysatz und härzlech gratuliere zu däm sehr schöne Bricht!
Mached wyter eso! :-)

Liebi Grüess, Nick


Name:

Susanne Meier (11.10.2006)

Web:

http://

Kommentar:

Bitte gärn gscheh! Das hei d Andrea und i gärn gmacht. Und dank em Werner und em Housi heimer doch no es Ziu gfunge... =)
Merci a de Fahrer, em Urs und em Hans, für ihri sicheri Fahrt dr Bärg uf u ou wieder ab!
Ganz liebi Grüess,
Susi


Name:

Turnverein Wynau (07.09.2006)

Web:

http://

Kommentar:

Wir freuen uns, wenn wir Euch bei uns in der Buurestube begrüssen dürfen.
8 - 10 September 2006 ab 20.00 Uhr
Raclette, heisse Hamme und die Surprise Band sorgen für gute Stimmung. In der Spicherbar warten feine Schlummerbecher.
Sonntag ab 10.30 Matineekonzert Jodlerclub Bützberg


Name:

Ruedi Spichiger (04.09.2006)

E-Mail:

r.spichiger@bluewin.ch

Web:

http://www.jodler.ch/roggwil

Kommentar:

Jodlerreise 2006

Im Name vo de Teilnähmer möcht ig am 1. Tenor und bsungers am Susi und der Andrea ganz härzlech danke für d`Organisation vo üser Jodlerreis 2006. Jetz wüsse mir aui wo der genau Mittupunkt vo üsem Land isch, nämlech uf der Aelggi-Aup. Mir fröie üs scho wieder, wenn der 2. Tenor s nöchscht Johr üsi taditionelli Reis tueu organisiere.
Liebi Grüess vo Euem Ehrepresidänt


Name:

Nick (07.08.2006)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://pflock@leidernochkeine.schweiz

Kommentar:

Hoi zäme!
Mit ein paar Zwischenfällen bin ich mit meiner Familie doch noch in Arbon angekommen. Für die gute Zeit, die wir miteinander verbringen durften und die wunderschöne Stabelle, die bereits in Gebrauch steht, danke ich Euch herzlich! Wer sich mal in die Nähe unseres Dorfweihers :-) verirren sollte: Freikaffee gibt es immer! Liebe Grüsse, Euer Nick


Name:

Susi (30.04.2006)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Hallo zäme, i wett öich aune Danke säge für öie Isatz a üsne Konzärt! Dir heit würklech aues gäh!
Merci, Marcel, u merci Ändle für öii Arbeit! Dir Nick und Ruedi natürlech ou, u aune angere, wo no so zuegriffe hei!!
e härzleche Gruess und no e schöne Obe
Susi


Name:

Andrea (16.04.2006)

E-Mail:

andrea.ryser@gmx.ch

Web:

http://www.jodler.ch/roggwil

Kommentar:

Hoi Ruedi!
Super hesch Du ufmerksam gmacht uf üsi Jahreskonzärt 2006! Die beide Usschnitte us de Sketche mache eim richtig gluschtig! Danke vüu Mou!


Name:

Nick (21.01.2006)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Do bini no einisch...
Übrigens: Vo dene Wiehnachtskonzärt-Ufnahme het's immer no es paar CD's...
Bald scho aber kener meh, gryfet zue... :-), Eue Dirigänt


Name:

Nick (21.01.2006)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebi Kamerade,
Für Eue Ysatz am Wiehnachtskonzärt z'St. Urban möcht i Euch danke. Es isch wunderschön gsy, zäme mit dr MG St. Urban de Lüt e wiehnächtliche Musigfröid dörfe z'mache!
Ou d'Houptversammlig isch spannend gsy und Lieder ghöre halt eifach drzue! Für s'nöie Clubjohr wünsche-n-i allne frohi und kameradschaftlechi Stunde und e klari Stimm! Liebi Grüess, Eue Dirigänt


Name:

Susi (15.01.2006)

Web:

http://

Kommentar:

Vielen Dank, Ruedi, für deine Arbeit! Die Fotos sind gut!
E schöne Sunti!
E liebe Gruess, Susi


Name:

Heidi Kunz-Bühler (13.01.2006)

E-Mail:

gruenau12@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Vielen Dank für die Infos, betreffend der Homepage. Ich hoffe, wir starten auch bald unsere Seite(n).
Frohe Grüsse und weiterhin viel Erfolg.
i.Namen der Jodlerfründe Chnutu
Heidi Kunz


Name:

Jürg (31.12.2005)

E-Mail:

j.schlaefli@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

Aune Mitglider und Fründe vom Jodlerklub es guets Nöis und aus Gueti!
Liebe Grüsse,Jürg


Name:

Susi (26.12.2005)

E-Mail:

scho wieder

Web:

http://

Kommentar:

Leider sind in der Sparte 'Bilderbogen' keine Fotos zu sehen... ein Fehler oder noch keine Zeit gehabt, um die Fotos hochzuladen?
Liebe Grüsse, Susi


Name:

Susi (26.12.2005)

E-Mail:

sufme@gmx.ch

Web:

http://

Kommentar:

Schön, dass immer wieder Leute auf diese Homepage kommen. Ich wünsche allen eine frohe Weihnachtszeit und einen guten Start ins neue Jahr! Gäbetnech Sorg! Liebi Grüess, Susi


Name:

Bruno und Annemarie Hug (23.12.2005)

E-Mail:

getraenkehug@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Für Eure Kundetreue im vergangenen Jahr danken wir Euch ganz herzlich.
Wir wünschen frohe Weihnachten und viel Glück im neuen Jahr.

Bruno und Annemarie
Getränke Roggwil


Name:

Hans Hostettler (07.12.2005)

E-Mail:

hostettlers@swissonline.ch

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Jodlerinnen und Jodler
Das Jubiläum "20 Jahre Schwyzerörgelifründe Ramsflueh"
gehört bereits zur Vergangenheit.
Dem JK Roggwil danke ich ganz herzlich für die Entsendung einer Delegation und Besuch unserer Geburtstagsfeier.
Im Namen der Rmsflueh-Oergeler
Hans Hostettler


Name:

Susi (02.11.2005)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Hallo zäme, es grosses Komplimänt em Jürg für sini schöne Fotis, woner während üsne Uftritte macht und es RIESE MERCI em Ruedi für sini Arbeit! I weisses z schetze, dass du üse Webmaster bisch!! Marcel, dir für di Isatz füre Klub natürlech ou es riesegrosses Merci!! Dir sit wunderbar! Liebi Grüess, Susi


Name:

Peter Lerch (20.10.2005)

E-Mail:

webmaster@ref-kirche-roggwil.ch

Web:

http://www.ref-kirche-roggwil.ch

Kommentar:

Liebe Jodlerkameraden
Soeben habe ich einen Link von eurer Homepage in die Homepage der Kirchgemeinde Roggwil eingebaut. Schaut doch mal hinein!
Ich wünsche Euch viele schöne Stunden beim gemeinsamen Singen und Jodeln.
Liebe Grüsse Peter Lerch


Name:

Jürg Schläfli (17.10.2005)

E-Mail:

j.schlaefli@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

Lieber Ruedi. Besten Dank für deine Arbeit als Webmaster.Mein Dank und Annerkennung gilt auch allen andern die den Verein in irgend einer Weise unterstützen!! Liebe Grusse Jürg


Name:

Malou Dengler, Aarau (14.10.2005)

E-Mail:

malou1

Web:

http://

Kommentar:

Lieber Ruedi, Schön war es am Jodlerfest in Aarau!Nun ist mein Garten-Schlafzimmer nicht mehr so grün!


Name:

Meier-Ritz Dominik (12.09.2005)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Kameraden!
Das Jodlertreffen ist schon wieder Geschichte! Ich danke Euch für Euren tollen Einsatz. Es hat alles sehr gut geklappt, die Leute waren zufrieden, es gab keine Zwischenfälle. An Peter Schenk ein grosses Kompliment für die wunderschöne Blumendekoration!!! Liebe Grüsse, Nick


Name:

Marcel Canddraja (09.09.2005)

E-Mail:

marcel.candraja@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Hallo zusammen
Ich freue mich auf das kommende Jodlertreffen in Roggwil und danke Euch schon heute für die grossartige Mitarbeit. Euer Präsi


Name:

Meier-Ritz Dominik (04.09.2005)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Hallo, zäme!
Jetz hani doch wieder mou üsi Homepage müesse bsueche. S' isch toll, dass gäng die neuschte Fotine drinne si. Do geit öppis bi üs!!! :-) DANKE! Eue Nick


Name:

Susi (25.06.2005)

Web:

http://

Kommentar:

=) cools Foti Ruedi! Merci füre Tipp! Danke für di unermüedlech Isatz füre Klub und bis gli! E liebe Gruess vom Susi


Name:

Fritz Liechti (21.06.2005)

Web:

http://www.ramsflueh.ch

Kommentar:

herzlichi gratulation zum "sehr guet" in aarau. Marcel, no e mitteilig an dich, weni chli lenger hätt gschlafe ufä sunntig , wärs mer villicht z sinn cho öich es glesli jodlerwy z offeriere... entschuldigung. sicher chöi mer das emal nochehole.schön, dass dir üsi gescht sit gsi.danke! für d schwyzerörgelifründe ramsflueh: fritz liechti


Name:

Irene Grogg (20.06.2005)

E-Mail:

stufire@gmx.ch

Web:

http://

Kommentar:

Härzlechi Gratulation zu öine super Leischtige am Jodlerfescht!
Liseli


Name:

Fritz (03.05.2005)

Web:

http://

Kommentar:

herzliche gratulation zum gelungen konzert.so machts spass als zuhörer.um den jodlernachwuchs braucht man sich keine sorge zu machen.weiter so. gruss aus der ostschweiz speziell an hans hostettler


Name:

Neuenschwander Beat (02.05.2005)

Web:

http://www.seebaerggruess.ch

Kommentar:

Hallo zäme,
ab sofort könnt Ihr die Fotos vom Jodlerabend (23.4.05) auf unserer Homepage sehen.
Es war ein toller Abend bei Euch
ä liebe Gruess
Trio Seebärggruess
Beat Neuenschwander


Name:

Dorli Hammer (01.05.2005)

E-Mail:

dora.hammer@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Wenn Jodler zäme sy, so git's e gfreuti Sach.
S wird nid politisiert, es git kei böse Krach.
E fröhlichs Jodellied, das wird zum Beschte g'geh.
My liebe alte Fründ, was wottsch denn du no meh? -
Härzlechi Gratulation zu Euchem Jodlerobe - es het eus sehr gfalle! -
Euchi Houmpaitsch finde mer super - au do derzue härlechi Gratulation!
Mir wünsche Euch wyterhi viel Erfolg
Dorli und Werner Hammer


Name:

Herbert Berger (29.04.2005)

E-Mail:

hebi.berger@freesurf.ch

Web:

http://

Kommentar:

Liebe Jodlerkolleginnen/kollegen!
Herzliche Gratulation an alle Mitwirkende zu der gelungenen Vorstellung vom 28.04.2005 im "Ochsen", Roggwil. Es ist nicht selbstverständlich in der heutigen Zeit auch junge Leute zu einer derart tollen Leistung motivieren zu können. Macht weiter so! Liebe Grüsse Herbert und Heidi Berger


Name:

Bischoff-Hunziker Roland (17.04.2005)

E-Mail:

bischoff@greenmail.ch

Web:

http://www.lupfig.ch

Kommentar:

Vielen Dank für die Einladung ans Konzert. Leider kann ich dieses Jahr nicht kommen. Aber meine Gotte vertritt mich würdig! Es ist immer wieder eine Freude meinen Götti - der Coiffeur-Mäxu - an den Konzerten zu besuchen! Ein Lob dem Jodlerklub und viel Erfolg am Eidg. Jodlerfest in meinem schönen Kanton (Aargau)!


Name:

Hedy Hodel (09.04.2005)

E-Mail:

hehodel@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Hallo Andrea, Susi, Matthias, Benz
Ich gratuliere euch zu der schönen Homepage, da kann man sich verweilen und liest spannendes! Für euren Jodlerabig wünsche ich euch ein gutes Gelingen, wir vom Jodelchörli am St. Johann führen unsere Jodlerabig mit CD-Präsentation auch am 23. April durch. En liebe Gruess vom Hedy Hodel us Küssnacht am Rigi (schön war die Zeit in St. Antönien!!!)


Name:

Stadelmann Walter (14.03.2005)

E-Mail:

stadelmann@bannwil.ch

Web:

http://

Kommentar:

Wirklich eine schöne, übersichtliche Homepage zu der ich nur gratulieren kann. Macht weiter so und herzliche Grüsse von Walter


Name:

Pesche Steiner (11.02.2005)

Web:

http://www.fwroggwil.ch

Kommentar:

Gratulation zu dieser übersichtlichen und sehr informativen Seite! Besonders die Rubrik "Chronik" hat es mir sehr angetan. Ich wünsche dem Club weiterhin viel Erfolg!


Name:

Leiser Christine (09.02.2005)

E-Mail:

ch.leiser-steiner@gmx.ch

Web:

http://

Kommentar:

i möcht öich zu öirer houmpeitsch gratuliere u merci säge, dass äs paar vo öich immer üses konzärt u theater (schützechörli,aarberg)chöme cho luege


Name:

Born Thomas (05.02.2005)

E-Mail:

born@freesurf.ch

Web:

http://

Kommentar:

Gratuliere zur Hompage Liebe Gruess MGR-Mitglied Thomas Born


Name:

Dori Geiser (26.01.2005)

E-Mail:

dori.geiser@besonet.ch

Web:

http://

Kommentar:

Nicht nur auf der Bühne ein sehr gut - nein auch für den Auftritt im Internet. Herzlichen Glückwunsch. Dem frischgebackenen Ehrenpräsidenten Ruedi Spichiger,gratulieren wir von ganzem Herzen. Dem neugewählten Vereinspräsidenten, Marcel Candraja, wünschen wir, die Turnerinnen vom Frauenturnverein Roggwil, viel Elan und Zufriedenheit.
Die Präsidentin Dori Geiser


Name:

Meier-Ritz Dominik (23.01.2005)

E-Mail:

dcmeieritzli@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

Danke für die ansprechende Homepage. Ich freue mich, dass wir nun im Internet einen so schönen Auftritt haben. Unserem webmaster und frischgebackenen Ehrenpräsident Ruedi Spichiger danke ich für sein Engagement für den Jodlerclub, meinen Kameraden für die tolle Kameradschaft, die wir pflegen. Alles Gute! Euer Dirigent, Dominik Meier-Ritz


Name:

Fritz Liechti (15.01.2005)

Web:

http://www.ramsflueh.ch

Kommentar:

einer eurer jodlerkameraden spielt in unserer schwyzerörgeli-formationmit. findet heraus, wer das sein könnte..... gratuliere zu dieser gut und übersichtlich gestallteten hompage. wir haben auf unserer hompage einen link zu den roggwil-jodlern gemacht.so nun wünsch ich öich witerhin vile fröide beim singen und jutzen und wen ich dan mal in öieren kreisen sitze, so müsst ihr mir das "chüjerbuebe-lied" singen. in musikalischer verbundenheit: fritz liechti,schwyzerörgelifründe ramsflueh erlinsbach


Name:

Benjamin Stocker (13.01.2005)

E-Mail:

bstocker@jodler.ch

Web:

http://www.jodler.ch

Kommentar:

Während den vergangenen Monaten habe ich die Entstehung der Homepage mit viel Interesse verfolgt. Ernst Gerber hat in dieser Zeit eine sehr schöne, bestens strukturierte und rundum gelungene Homepage erschaffen. Ernst, ich gratuliere Dir zu dieser tollen Leistung! Auch unsere Jodlerkameradinnen und Jodlerkameraden beglückwünsche ich zum gelungenen Projekt. Möge Euch die Seite gute Dienste leisten! In diesem Sinne wünsche ich Euch nur das Beste im neuen Vereinsjahr und natürlich - weiterhin gut Jutz!


Name:

Melitus Federer (12.01.2005)

E-Mail:

melitus.federer@hispeed.ch

Web:

http://www.negus.ch

Kommentar:

Liebe Roggwiler Jodler
Ich habe Eure neue Homapage mit Interesse durchgeblättert. Sie ist sehr Ansprechend und enthält interessante Informationen.
Ich gratuliere Euch zu diesem gelungenen Internet-Auftritt.


Name:

Ernst "Bobby" Glur (10.01.2005)

E-Mail:

eglur@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Super gemacht, tolle Homepage - ein getreues Spiegelbild Eurer Arbeit! 12.01.2005


Name:

Fred Arn (10.01.2005)

E-Mail:

a.arn@bluewin.ch

Web:

http://

Kommentar:

Als "Nichtjodler" habe ich Eure Seite angeschaut. Ich finde den Auftritt sehr gut. Saubere Struktur, sehr übersichtlich! Gratuliere.


Name:

Studer Annalies (10.01.2005)

E-Mail:

annalies.studer@bluewin.ch

Web:

http://www.jodlerchoerli-lehn.ch

Kommentar:

Gratuliere zu Eurer tollen Homepage und wünsche ein erfolgreiches Vereinsjahr 2005!


Name:

Probst Beyeler Margreth (10.01.2005)

E-Mail:

margreth.probst@swissonline.ch

Web:

http://

Kommentar:

Bravo! Der Auftritt ist gut gelungen. Gratuliere.
Gruss Margreth Probst(Nichte von Ruedi Spichiger)


Name:

Kusi Hochstrasser (11.11.2004)

E-Mail:

marhoch@bluewin.ch

Web:

http://www.tvroggwil.ch

Kommentar:

Wow, jetzt isch ou üse Jodlerclub online. Ig gratuliere zu däm super Uftritt.

Gruess

Kusi Hochstrasser


Name:

Susanne Meier (02.11.2004)

E-Mail:

suusimeier@hotmail.com

Web:

http://

Kommentar:

So, ou i bi üsi tolli Homepage go aluege! Es grosses Lob a Aschi und aui wo hei ghoufe! Liebi Grüess


Name:

Marcel Candraja (29.10.2004)

E-Mail:

mcandraja@bluemail.ch

Web:

http://

Kommentar:

als bündnar imana bernar jodlarklub - und erscht no z'roggu - bin i scho a kli stolz uf üsari houmpäitsch. danka aschi für dini tolli arbait und an liaba gruass.


Name:

Ali Menareh (28.10.2004)

E-Mail:

menareh@tiscali.ch

Web:

http://

Kommentar:

S'Muschter isch super, es schmöckt nach no meh! Viu Glück und e gueti Hang bim witere Ufbou vo der Site.


Name:

Gerber Ernst (26.10.2004)

E-Mail:

gerberer@bluewin.ch

Web:

http://jodler.ch/sumiswalderquartett

Kommentar:

I wünsche em Jodlerklub Roggwil viel Bsuecher uf dr Homepage u gäng viel Fröid bim Singe.


Name:

Beni (26.10.2004)

E-Mail:

bstocker@jodler.ch

Web:

http://www.jodler.ch/bstocker

Kommentar:

Z'Gäschtebuech isch eröffnet!